Grattis världens bästa mamma på mors dag<3

Grattis grattis mamma,älskar dig.
Jag gav en mugg,ett skal och ett kort till min mamma. Vad gav ni till era mammor?skalet är i 3D haha<33


♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Majis<33

Fint!<3

Jag har köpt en nalle som det står värrldens bästa mamma på!

Aa och nåra andra saker du var jue me<33 ;)

2012-05-27 @ 11:45:50
♥Skrivit av:♥ Ellie

Guuuud, vad fina saker!!<33

Jag hann nt köpa nåt men jag gav ett kort jag hade gjort och en nyckelring:D

2012-05-27 @ 12:54:49
URL: http://bubblisar.blogg.se/

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0