En låång skoldag!

Heej bloggisen! Idag slutade vi skola fem ungefär för vi var på en teater som heter "Barnen från flottsmofjället" den var bra tyckte jag,vad tycker ni? ,som har sett den. Idag har jag mest pluggat inför nationella prov i engelska imorgon,nerrrvöööös. Snart ska jag gå och läsa i sängen eller lyssna på min ljudbok på cd-spelaren,sedan ska jag sova. Sovmorgon imorgon sköönt. Puss å kram //nattiz<33

Jag såg ett rådjur påväg hem från skolan den syns
nästan inte men den e i mitten av hela bilden,bakom ett träd.

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Nico<3

Den va bra förutom geten<3 haha

Men du behöver inte va jätte nervös för de kommer inte att skicka in proven ändå

2012-03-21 @ 07:11:23
♥Skrivit av:♥ Majis!

Jag tyckte den var bra<3 Men geten var läskig!Hahaha

2012-03-21 @ 08:44:03
♥Skrivit av:♥ Emilia!

Haha håller med Majis!

Geten var ju läskig!;)

2012-03-21 @ 16:50:22
♥Skrivit av:♥ nattis<3

Ja ,jag vet den var läskig men bortsett från det<33

2012-03-21 @ 17:50:01
URL: http://www.thenattiz.bloggse
♥Skrivit av:♥ Nico<3

Jaaaaa! HaHa

2012-03-23 @ 06:25:08

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0