Match i spöregn och skorna blivit en bassäng!<3

Hej hej! Har haft match i ja världens spöregn ute på planen. Skorna blev en bassäng,fötterna va spökbleka,känseln hade försvunnit och mitt nagelack på fötterna hade frätit bort. Känslan var inte driekt mysig,usch asså ni kan inte föreställa er vad obehagligt det var. Men vi spöade reymers 99:or med 6-0,de var inte direkt duktiga om man säger så. Men men snart kanske jag ska göra nåt med Majis om hon har lust att ringa tillbaka mig så vi kan bestämma nåt.
PUSS<33

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ N a t t a

sv; fin blogg du också! :)
ha en bra söndag.

Svar: tack <3
Natalie

2012-06-17 @ 13:03:04
URL: http://nepe.blogg.se
♥Skrivit av:♥ Maja

BLOGGAAAA!!! :D

Svar: skaaa <3
Natalie

2012-06-17 @ 15:52:44
♥Skrivit av:♥ Nomie❤

Bara en fråga hur gör man en heather?❤
Är fett trög....❤ Jag vet ju inte ens hur det stavas!❤

Svar: haha, jag har int gjort min det e min kompis som gjort min "header" :D
Natalie

2012-06-17 @ 23:07:42
URL: http://thenofa.blogg.se

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0