Hur man gör ett videoinlägg! <3

Hej det var en tjej som undrad eom jag kunde tipsa om hur man göra videos. Mina tips är att du skapar ett konto på youtube flr det har jag och det är nog enklast. Sedan får du spela in en video på det programmet du har på datorn alldså typ youcam eller något annat. Sen går du in på youtube och loggar in på ditt konto och klickar på "ladda upp" som står långt uppe till höger bredvid "bläddra" och där man söker på andra videos. När du gjort det kommer det upp dina videos på datan och då klickar du på det du vill ladda ner. Efter det går du in på din kanal och det videoklippet du ville ha och går ner under videon och klickar på "dela" och sedan "bädda in". Då kommer det upp en lång text som du kopierar. Sen går du in på din blogg på blogg.se och klickar på skapa inlägg och klickar på den lilla rutan där det står html och klistrar in den texten och sedan på uppdatera. Hoppas det funkar och att du förstår annars får jag förklara bättre sen.
PUSS<33



♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Nattiz<33

Kommentera här om ni inte förstår❤

2012-06-16 @ 22:45:26
URL: http://thenattiz.blogg.se
♥Skrivit av:♥ Sofia N

Sv: Förstår.

Svar: bra:D
Natalie

2012-06-17 @ 08:49:16
URL: http://ssofian.blogg.se

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0