Tillbaka från en liten paus över helgen! <3

Ja nu har jag kommit hem från lägret,det har varit SÅ GRYMT KUL,vi har skrattat typ hela tiden och haft så jä... roligt så man dör. Jag,Madde,Eve,Tove och Linda såg en skit rolig sak som vi höll på att garva ihjäl oss på,hahahahahahah. Vi körde en match i torsdag och då vann vi me 3-1,jag gjorde ett mål:)(happy face),på fredagen spelade vi 2 matcher och vann en och förlorade en,på lördagen så vann vi me 2-0 och då gjorde jag ett mål och de ett självmål och nu idag så körde vi en match alldså den första matchen i a-slutspel (kvartsfinalen) och då förlorade vi me 4-0 mot Bärlinge:( (sad face) (bad face) men men man får väl ta denna förlust då för imorn kanske emma ska sova hos mej och på tisdagen så ska vi till GRÖNAN jihoooo första gången i  år liksom,den roligaste gången är ju den första så:) Japp hoppas ni orkar läsa detta långa inlägg då :)
PUSS<33

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Anonym

Fin blogg! allt bra med dig? :)

Svar: Ja,själv?
Natalie

2012-07-01 @ 16:24:13
URL: http://teenishsayings.blogg.se

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0