När kommer kusinerna? <3 ;)

Tjo´bree bloggen! Jag funderar verkligen på när mina kusiner ska komma,de sa att de skulle komma tidigt men nue klockan ju redan två snart. Men jag tänkte ut och springa lite innan de kommer då och hjälpa mamma me tvätten. Ikväll kommer jag kanske blogga lite mer på mobilen eftersom vi har kusinerna här men jag hoppas att jag kan få blogga från min dator istället. En video kommer upp lite senare,på youtube,för jag har möblerat om i mitt rum,e jätte nöjd faktiskt.
PUSS!
 

♥Dem här gör min dag♥

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0