Ska sova hos Lippan<33

Hej bloggen! Idag ska jag sova hos Lippan eftersom pappa fyller år idag och då ska han och mamma gå ut och äta med ett par kompisar,sedan ska de bo på hotell. Det ska bli jätte kil att sova hos Lippan har inte gjort det på tusen år känns det som. Snart ska jag göra ett videoinlägg och svara på era frågor,får se när jag lägger upp den. Spelade nyss match mot Huddinge i A-slutspel kvartsfinal och vi vann med 5-0. Puss å kram<33

Puss å kram<33

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ nattiz<33

Ska bli super nice att sova hos Lippa om jag glömde säga det<33

2012-03-31 @ 13:31:40
URL: http://www.thenattiz.bloggse

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0