Jag är så trött,ser ut som ett lik ellervad:D

Hej hej,imorse var jag så duktig så jag orkade gå upp kvart i sju tjoooho. Så nu hinnr jag blogga en stund,nice. Jaja ska väl försöka få in ett videoinlägg snart men då får ni tipsa vad jag ska göra i videoinlägget (annars kanske det itne blir nåt) BTW så ska jag spela match i morn fast på hemmaplan så jag hoppas att vi vinner,vi har bara förlorat en match på hela det här året.
Puss å kram♥

Ser ut som ett lik,ellervad? :D XD <3

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Ellie

Nej du är söööt <33 Hehe jag går upp halv sju ;)

2012-04-27 @ 14:03:16
URL: http://bubblisar.blogg.se/
♥Skrivit av:♥ Ellie

Du kan videoblogga om fest-sminkning, kvällsrutin eller fest-håruppsättning ;) <33

2012-04-27 @ 16:59:20
URL: http://bubblisar.blogg.se/
♥Skrivit av:♥ Ennis <33333

Neeeej du är skit sööt älskling :*<3333333

2012-04-27 @ 19:23:32
♥Skrivit av:♥ Maja

Du skulle kunna video-blogga om: vad du brukar göra på fritiden förutom fotboll, om du varit i några andra länder i så fall vilka, vad du ska göra i sommar och vad du gillar att ha på dig när du ska på disco!!:)

2012-04-28 @ 16:20:04

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0