Förlåt mitt hjärta, tårarna sprutar och jag kan inget göra<3

Hej alla fina sötnosar! Såklart så skriver jag till ALLA mina läsare men i detta inlägg tänker jag bara skriva om en ENDA person som är VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS FÖRALLTID,iallafall så vill jag att hon ska förstå hur jag känner och att hon betyder och är mitt allt. Snälla gumman jag vet att jag varit lite korkad i huvudet men jag vill ALDRIG MER BRÅKA JAG SVÄR,du vet att du alltid har en plats i mitt hjärta och den kommer ALDRIG FÖRSVINNA. Om du försvinner så försvinner jag om du dör då dör jag om du gråter då gråter jag men om du hatar mig SÅ KOMMER JAG FORTFARANDE ÄLSKA DIG ÖVER HELA MITT HJÄRTA. Alltid när jag e ledsen så gör dig mig på ett eller annat sätt glad och det är det bara du som kan,du är SPECIELL. Förstår du inte hur mycket jag ÄLSKAR dig du kommer alltid att vara MIN BÄSTA VÄN och vi kommer alltid att ha kul tillsammans.
PUSS Å KRAM PÅ DIG MITT HJÄRTA! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

DU ÄR MIN ÄNGEL<33

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ majis<3<3

Åååå min ängel<3<3

Kommer oxå aldrig bråka med dig igen:-)<3<3

Du finns alltid i mitt hjärta och du finns alltid där<3

Lova yaa<3<3:-)

2012-04-17 @ 21:03:52

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0