Chattar med Emelie/sh på fejjan<3

Tjenare på er! Nu tänkte jag blogga lite eftersom en viss person ville det (sh) haha. BTW var och tränade med 99-orna för en stund sen,det var inte direkt roliga övningar men aja sen har jag och mami och papi ätit TACOOOOS,mums. :D Ikväll blir det nog REVENGE. Imorgon tänkte jag göra en videobloggning eftersom ganska många tjatar på mig att jag SKAAA göra det. :D ♥ PUSS Å KRAM♥



♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Majis!

Hoppas du hade en bra träning<33

Du borde göra videoinlägg oftare<3:)

2012-04-05 @ 18:59:12
♥Skrivit av:♥ nattiz<33

Jarå såklart jag ska göra fler videos<33 puss på dig<33

2012-04-05 @ 19:33:41
URL: http://www.thenattiz.bloggse
♥Skrivit av:♥ Emilia!

Det ska bli kul att få dina videor!!

2012-04-05 @ 19:50:11

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0