Vad ska jag göra för video nästa gång? :D

Ni får skriva på kommentarer vad jag ska göra för video imorn när jag har kommit hem,ge mig massor av tips om ni vill att jag ska ladda upp många videos:D
PUSS<33

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Idiiiseeen<3

Du kan göra this or that jag har några frågor<3
This or that?

Makeup 
Läppstift elr läppglans?
Balush elr browser?
Eyeliner elr mascara?
Fondation elr konsilier?
Neutral elr färgstarka ögonskuggor?
Fast elr lösögobskugga?
Borste elr svamp?

Naglar
Långa elr korta?
Förlängning elr neutral?
Ljus elr mörkfärg?
Blommor elr inga blommor?

Kroppen
Parfym elr bodysplash?
Lotion elr bodybatter?
Bodywash elr showerwash?
Lash elr något annat  sådant företag?

Faishon
Jeans elr mjukisbyxor?
Långärmad elr kortärmad?
Klänning elr kjol?
Flippflopp elr sandaler?
Hatt elr sjal?
Korta elr långaörhängen?
Munkjacka elr huddie?
Hollister elr något annat sådant märke?

Håret 
Lockigt elr rakt?
Hästsvans elr utsläppt?
Hårspray elr vax?
Långt elr kort hår?
Blont elr ljusthår?

Random frågor?
Regnigt elr sol?
Sommar elr vinter?
Höst elr vår?
Choklad elr surt godis?

Svar: tack,svaren kommer i en video idag :D <3
Natalie

2012-06-24 @ 08:30:41
♥Skrivit av:♥ Anonym

De är liksom olika kategorier alltså makeup är en kategori kropp en annan osså visare<3 lite frågor<3

         Frågor
Haru ett smeknamn?
Vilket är ditt favvo ämne?
Favvo dricka?
Favvo låt just nu?
Vilket namn skulle du namnje dina barn?
Tränar och sportar du?
Favorit bok?
Favvo färg?
Favvo djur?
Favvo perfym?
Favvo årstid?
Har du varit utomlands och isåfall  om du har de så vart?
Vilka språk kan du?
Hur många syskon har du?
Favvo affär?
Tycker du om skolan?
Favvo kanal på youtube?
Favvo serie?
Favvo film?
Pc elr Mac?
Vilken telefon använder du?
Hur lång är du?

Svar: tack svaren kommer i en video idag :D
Natalie

2012-06-24 @ 08:32:35
♥Skrivit av:♥ Idiseeen!<3

Tack!!!<3

Svar: :D
Natalie

2012-06-25 @ 10:10:24
♥Skrivit av:♥ Idiseen!<3

Älskar din blogg ditt utseende ditt sett att vara älskar din röst blir så glad av att titta dina videobloggar du är bara almänt söt härlig gullig bara älskar dig så j*vla mkt!!!!<3<3<3<3<3

Svar: aw,älskar dej me gmn <3333
Natalie

2012-06-25 @ 10:11:51

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0