Tränings pass 3/4 avklarad<33

Tjenare! Nu har man tränat i sex timmar igen,det var jätte kul och skönt för den delen. Har nyss duschat och vart ut med hundarna . Ska snart äta och läsa min tidning jag fick från girl:it, fick många fina saker som t.ex ett par flippflopp. :D Har laddat upp en video på YT som ni gärna får gå in och titta på,fler videos kommer upp på bloggen senare b.la en video där jag svarar på frågor.
PUSS<33

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ linnea

gmn du är så j**la söt på alla bilder hur gör du älskarej <333 :***

Svar: naww tack fast nä due :D
Natalie

2012-06-18 @ 17:52:41
URL: http://www.theneaz.blogg.se

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0