Lika mot stuvsta<33

Hej hej! Imorse körde jag match mot stuvsta och det blev lika (2-2) så vi förlorade inte iallafall. Imorgon är det också match så ja,hoppas det inte spöregnar då iallafall. Idag ska jag väl bara chilla eftersom jag har jätte ont i låret/benet. Bloggen kommer updateras mycket idag så titta in ofta.
Puss<33


♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Filippa♥

Bra! Gjorde du ett mål? Eller gjorde du BÅDA målen? :D

2012-06-02 @ 12:41:26
URL: http://lippans.blogg.se/
♥Skrivit av:♥ majis

Bra!!!

Då ska jag kolla in mer igen:)

2012-06-02 @ 13:17:15

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0