Tillbaks till skolanXD

Hejsan mina sötnosar! Igår kom jag hem från klassresan,tråååkigt. Vi hade iallafall så himla kul och det var en av de bästa sakerna jag gjort i hela mitt liv. Jag hann tyvärr inte blogga nåt igår för jag rensade alla mina skrivborslådor och sen var jag tvungen att packa upp all min packning från resan. Jag ska göra ett videoinlägg nån dag och berätta vad vi gjorde och så där,vi var på Boda borg,det var nån som undrade.
Puss<3



♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ emilia

Hihi visst hade vi det roligt!!!!!!!!!!!!!!!!<3

2012-05-08 @ 15:06:03
♥Skrivit av:♥ nattiz<33

japp<333333

2012-05-08 @ 17:42:01
URL: http://thenattiz.blogg.se/
♥Skrivit av:♥ Majis<3333

Det var sååååå jäkla kul;D

2012-05-08 @ 19:46:52

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0