Power point hit och dit<33

Hejhej,åh nu måste jag ägna denna sköna fredag till att göra klart min power poin,börja på en ny power point och att skirva lite på min fantasyberättelse (en kille i min klass ligger före mig) så det känns som om jag ligger efter lite men endå.
Puss<333

Blir GALEN<33:D

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Majis<3333

Vilket kapitel är du på?:)

2012-05-04 @ 18:02:36
♥Skrivit av:♥ linnea

hej gmn hoppas det blir bättre det tror jag nog det är ju du som gör det här arbetet så det blir nog perfect bli bara inte stressad och va bara lugn så ordnar det sig jag lovar det kommer gå bra saknar dig gmn hoppas du mår bra och lycka till med alla läxor puss puss

linnea<3

2012-05-05 @ 00:37:30
URL: http://thebestgirlsjone.blogg.se/
♥Skrivit av:♥ Klaren x)

Nattis, du ligger inte efter med läxorna <3

//Klara

2012-05-05 @ 07:42:18
URL: http://thetwilight.spotlife.se

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0