Har ingen lust att blogga!

Ni som har kommenterat elaka kommentarer till mig,varför? har ni inget liv eller än att gå och kränka andra. Jag mådd einte direkt bra den dagen och sen kommer den dära förbasskade lilla skiten och skriver ner mig på ännu sämre humör. Jag fattar inte hur man kan vara så elak.!
Förlåt ni andra för det hära sura inlägget men titta på inlägget "låt mig vara som jag e,no comments" så får ni se hennes/honoms kommentar!
Ni kommer förstå!
 


♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ w;*&/

Men lilla gumman ingen bryr sig !

2012-05-22 @ 17:13:38
♥Skrivit av:♥ Lawrence Daily

Hej, fin blogg, tråkigt att folk är elaka :/ ! Gillar du hungerspelen? Kolla in min nystartade blogg om filmens stjärna Jennifer Lawrence!

2012-05-22 @ 17:16:39
URL: http://lawrencedaily.blogg.se/
♥Skrivit av:♥ Maja

Tråkigt att folk skriver dumma saker!:(

Skulle vara kul med ett video inlägg snart elr i alla fall ett inlägg:)

2012-05-22 @ 18:10:35
♥Skrivit av:♥ Majis<33

Tråkit att du får dumma kommentarer!<333 :(

2012-05-22 @ 19:17:52
♥Skrivit av:♥ Ellie

Du där, ja just du längst upp va fan!!! Det är väl klart så in i helvete att nån bryr sig. Det var ju det hela inlägget handlade om. Hon bryr sig. Hon mår dåligt av det här. Så alla ni där ute kan väl bara ta att hålla käften om ni nt har nåt bra att säga!!!!!!!!!!!

2012-05-22 @ 20:43:46
URL: http://bubblisar.blogg.se/
♥Skrivit av:♥ Ville Niskanen

Fan vad onödigt med elaka kommentarer. Dom som kommentarar är antingen avundsjuka eller inte har något liv.

2012-05-22 @ 20:57:20
URL: http://www.finest.se/villeniskanen
♥Skrivit av:♥ Emma (inte Calzone)

Nattis skit i den där personen! Du är bäst låt inte någon feg idiot förstöra dig!!<33

2012-05-25 @ 07:07:49

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0