Majis,panta,läxor!

God morgon! Imorse hade jag träning klockan nio till halv elva,det var väldigt uppfriskande. Klockan två kommer Majis och vi ska plugga lite tillsammans och panta till klassresan. Just nu är jag inne på facebook och chattar med Emma K och Enni. Nästa vecka kommer jag troligen att utse veckans läsare/kommenterare och då kommer jag också att länka från min blogg till dens blogg om den har någon förstås. Jag ska försöka göra ett videoinlägg snart om det funkar. Ni får ha det toppen och så hörs vi puss å kram //nattiz<33

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Ennis<3333

aaww vilken gullig bild :) <3 <3 <3

2012-03-11 @ 17:05:15
♥Skrivit av:♥ nattis<3

Haha tack enni<33 du e alltid sweet<33 love ya<33

2012-03-11 @ 17:09:48
URL: http://www.thenattiz.bloggse
♥Skrivit av:♥ Filippa♥

Vad kul! Fett söt du var på bilden ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2012-03-11 @ 17:23:03
URL: http://thelippa.blogg.se/
♥Skrivit av:♥ Emilia !

Fin bild på dig !!!<3

2012-03-13 @ 15:20:29

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0