Känner mig som en frisk tjej!

Hejsan på er alla fina bloggläsare! Idag känner jag mig som en riktigt frisk tjej. För det första hade vi konsitionstest på idrotten och det var bara jag och Granis som klarade hela pappret alldså så sprang vi fram och tillbaka 4,5 km,haha det e inte dålig va? Sen gick jag hem till Majis och vi var lite flummiga och så. Sedan cyklade jag till Älvsjö ip och hade träning i en och en halv timme. Känns skönt att ha tränat så mycket idag. Jag vill tacka Emilia för det fina brevet och de fina sakerna jag fick av henne för att hon fick en present från mexico av mig. Puss å kram<33 //nattiz<33

Sakerna jag fick av bäzzan mia tack<33

Soppan jag fick av mamma till kvällsmål<33

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Nico<3

Hej din blogg är så jätte fin så jag undrar hur jag också kan göra en header <3

2012-03-13 @ 21:13:33
♥Skrivit av:♥ nattis<3

Heej nico tack<33 ladda ner picasa så kan du göra snyga headers<33

2012-03-14 @ 08:38:08
URL: http://www.thenattiz.bloggse
♥Skrivit av:♥ Nico<3

Tack så jätte mycket <3 💜

2012-03-14 @ 15:31:14
♥Skrivit av:♥ Hanna<33

Hoppas soppan smaka gott!<3 <3

2012-03-19 @ 21:00:37
URL: http://photobyTwoGirls.devote.se

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0