Frågestund<33

Nu har ni chansen att fråga mig vad ni vill och hur många frågor ni vill.
Fråga på bara jag svarar i ett videinlägg senare.

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Ida!<3

Vem är vem av hundarna? Hur gammla är hundarna? Vilken skola går du i? När fyller du år? Vilken är din favorit färg/affär/maträtt/efterrätt/sport utom fotboll/bakelse? Vad heter din familj och hur många syskon har du och hur gammla är dom?<3 skiit bra blogg<33

2012-03-25 @ 19:59:51
♥Skrivit av:♥ Klara x)

vad tycker du om fjortizar? ;)

Varför bytte du bloggnamn?

Gillar du TWILIGHT?

Har du läst Hungerspelen?

Har du läst Cirkeln? (det kommer snart en uppföljare!)

Din favvo färg?

Favvo mat?

Gillar du att baka?

Har du haft något/några andra husdjur tidigare?

Har du bort i nått annat hus än det du bor i nu?

Tycker du att jag (klara) skulle passa som Emo?

Gillar du alternativa stilar?

Vill du att jag ska göra en header/design åt dig?

Vad föredrar du, se film på bio elr TV?

Ditt favvo ämne i skolan?

Vad vill du bli när du blir stor?

Har du några posters uppsatta i ditt rum? (Visa)

äh... Kommer inte på fler frågor! x)

//Klaren x)

2012-03-25 @ 21:50:06
URL: http://thetwilight.spotlife.se
♥Skrivit av:♥ Klara x)

vad tycker du om fjortizar? ;)

Varför bytte du bloggnamn?

Gillar du TWILIGHT?

Har du läst Hungerspelen?

Har du läst Cirkeln? (det kommer snart en uppföljare!)

Din favvo färg?

Favvo mat?

Gillar du att baka?

Har du haft något/några andra husdjur tidigare?

Har du bort i nått annat hus än det du bor i nu?

Tycker du att jag (klara) skulle passa som Emo?

Gillar du alternativa stilar?

Vill du att jag ska göra en header/design åt dig?

Vad föredrar du, se film på bio elr TV?

Ditt favvo ämne i skolan?

Vad vill du bli när du blir stor?

Har du några posters uppsatta i ditt rum? (Visa)

äh... Kommer inte på fler frågor! x)

//Klaren x)

2012-03-25 @ 21:50:47
URL: http://www.thetwilight.spotlife.se
♥Skrivit av:♥ Majis!<3

Hur kan man ha en sån bra blogg?:)

Vad är ditt favvoämne?

Vad är din favvomat?

Hehe har inga fler frågar jag känner dig så väl!:)

2012-03-26 @ 15:46:04
♥Skrivit av:♥ Emilia!

Hur länge har du bloggat?

Vilken är din favorit mat?

Favorit färg?

2012-03-26 @ 16:15:57
♥Skrivit av:♥ Nico<3

Kan du kolla mer på min blogg <3

2012-03-26 @ 22:24:12
♥Skrivit av:♥ Ennis<33

Hur länge har du och Wille varit ihop<333

2012-03-27 @ 12:37:10
♥Skrivit av:♥ Ellie

Man kan inte fråga dig nåt för du e så jäkla perfekt. Du e så söööööt och snygg. Du betyder verkligen allt för mig! Hoppas du vet det!? ;D <33

2012-03-28 @ 21:03:23
URL: http://bubblisar.blogg.se/

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0