Spelat två fotbollsmatcher nu<33

Tjenare! Har spelat två matcher idag,en svår match och en lätt match. Vi vann först i svår med 4-0,jag gjorde det första målet wiho och i den andra matchen vann vi med 2-0. Gud vad grymma vi är asså. Ska kanske träffa Majis om en stund om hon inte har planerat något annat. Ikväll blir det tidigt att sova för har match väldigt tidigt imorgon me. PUSS<33



♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Sofia N

Hej jag undrar om du kan svara på en grej då skulle jag bli jätte glad och frågan är jag vet inte vad jag skall videoblogga om och undrar om du har några förslag?
( Och du får såklart länkning om jag gör den saken du säger)
Länk till inlägget du kan tipsa i: http://ssofian.blogg.se/2012/june/vad-skall-jag-videoblogga-om.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.

Svar: okej ska göra ett inlägg om hur man gör :D
Natalie

2012-06-16 @ 18:22:09
URL: http://ssofian.blogg.se
♥Skrivit av:♥ Sanna

jättefin blogg gillar headern mest. du har gjort en grym blogg lycka till<33

Svar: tackar<33
Natalie

2012-06-16 @ 20:10:00
♥Skrivit av:♥ Hanna

Sötare än socker!<3:* grattis till vinsterna!:)

2012-06-17 @ 22:12:01
♥Skrivit av:♥ Hanna

Sötare än socker!<3:* grattis till vinsterna!:)

Svar: tack <3
Natalie

2012-06-17 @ 22:12:01

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0