Sova snart,upp tidigt imorn<33

Hejsan! Jag måste börja göra mig iordning snart inför sängen för imorgon ska jag som ni kanske redan vet upp tidigt och gå på ett litet fotbollsläger i 6 timmar. Filippa va hos mig idag också ett litet tag och Mackan. Jag skulle egentligen vara med Majis men det blev lite kaos så jag skippade det helt enkelt. Imorgon ska jag blogga mycket had ejag tänkt så ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon.
PUSS<33

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Sofia N

Sv: Jo klart men du får det när jag länkar alla andra.

Svar: okej :D
Natalie

2012-06-17 @ 20:52:21
URL: http://ssofian.blogg.se
♥Skrivit av:♥ Hanna

Sötnos, ha så kul på lägret!<3:*

Svar: tack <3
Natalie

2012-06-17 @ 22:09:05
♥Skrivit av:♥ Frendy

Sv; Hej fin blogg du oxå ! <3

Svar: tack :D
Natalie

2012-06-18 @ 08:28:30
URL: http://all-about-frendy.bloggo.nu
♥Skrivit av:♥ Majis<33

Blogga!!!

Svar: skaa <3
Natalie

2012-06-18 @ 16:12:27

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0