Sleepover med Emmizen<33

 
Tjooo på er! Ikväll ska Emma sova hos mej. Vi hade träningsläger idag i sex timmar alldså det andra passet av fyra. Efter det hade vi match mot buu (boo) och vi fick en förlust med 4-3 men vi borde ha vunnit tycker jag endå och alla gjorde sitt bästa. Imorgon är det match igen och ja vi får se vad jag planerar mer då.
PUSS<33



♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Majis<3

Emmma vem?!<3

Svar: emma karlsson<33
Natalie

2012-06-16 @ 10:18:38
♥Skrivit av:♥ Hanna

Akta dig för polisen älskling. För du är olagligt söt;*<3

Svar: naaw tack <33
Natalie

2012-06-17 @ 22:14:52

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0