Sleepover hos Lippa<33

Hej hej på er! Ska sova hos Lippa ikväll,hon har fixat min design idag,vad tycker ni? jag tycker att den blev super duper fin. TACK VÄRLDENS BÄSTA LIPPA<3 Imorgon är det ett pass till av fotbollslägret,6 timmar. Juste för er som undrade vart jag gjort min design/header så är det då hos Lippa och just nu så gör hon gratis designer och headers så ni får passa på nu,hon gör såklart som ni vill men hon hjälper till och ger tips.
Puss<33

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Nattiz<33

Bilden ser lite knäpp ut men hann int ta en ny❤❤

2012-06-16 @ 22:46:18
URL: http://thenattiz.blogg.se

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0