Sleepover me Mackan :)

Tjingeling tingeling,ikväll ska Mackan sova över här och då ska vi vara tillsammans imorgon,Filip har fått ,många presenter och många gratulationer,hoppas han e nöjd med sin födelsedag. Imorgon ska jag fixa naglarna som jag lägger upp bild på. Jag och Mackan var ute och sprang tillsammans idag och jag sprang 8 km och sen körde jag backträningen och snart ska jag göra styrketräningsprogrammet och finterna imorgon. Förlåt för att det inte kommit upp någon video på youtube men jag LOVAR på hela mitt hjärta att den kommer upp imorgon,filip fyllde ju år idag så jag har verkligen inte hunnit,tyvärr. Ska göra 20-dagar strax också.
PUSS!
 

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ linnea

vad söt du va på bilden hoppas ni får det kul du och mackan <33333333

Svar: jarrå :) tack! <333
Natalie

2012-07-15 @ 21:44:29
URL: http://www.theneaz.blogg.se

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0