Sleepover me Emma<33

 Hejsan på er alla sötnozar! Idag har jag vart me Alice hela dan förutom på kvällen då jag nu e me Emma,jag och Alice såg klart på filmen abduction och på breaking dawn part 1,de är grymma filmer. Ikväll ska Emmizen sova över här och imorn åker vi till grönan,JIHOOOOOOOOOOOOOOOOO!! Så jag kommer bara blogga innan tolv och sedan kanske jag ställer in nåt tidsinställt inlägg!
PUSS! <3 :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Johannaday

Fråga gärna något i min frågestund =)

Svar: mm :)
Natalie

2012-07-02 @ 20:48:39
URL: http://www.johannaday.com

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0