Nattiz is back! :) <33

Hej,jag har tänkt efter och kommit till att det kommer bli jätte tråkigt om jag slutar blogga,ni kommer ju inte ha nåt att läsa då och då blir det ju inte bra,jag ska börjar blogga ;) (happy face) men då får ni hjälpa mej och peppa mej så jag blir mer bloggsugen och då kommer ju det upp flera inlägg :)
BTW,idag har jag varit med familjen och handlat lite smått & gott på rusta och sedan åt vi lunch på donken och handlade mat och en suåer snygg kepa till Filip (brorsan), ska också köpa en sån fast i en coolare färg (han har en svart). Imorgon kommer "my worst makeup challenge" upp för jag hann tyvärr inte idag. Nu har vi då gäster (Markus familj) men de ska nog hem snart för igår va vi uppe till tre ungefär så vi kommer nog inte orka så mycket.
PUSS!

♥Dem här gör min dag♥

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0