Inget internet,tyvärr ;(

Tjenare! Nu är jag tillabaka,äntligen. Jag har tyvärr inte haft något internet eller en sammarbetsvillig blogg.se app,så bloggningen gick väl lite sådär under dessa fyra dagar,haha men men. Ikväll har Wille<3 vart här och vi har typ hoppat,kört väggen och 21:an och basketmatch. Gud vad jag har saknat honom,vi har inte setts på typ hela lovet så det var jätte mysigt att träffas.
PUSS!
Hihi,vill du göra mig en tjänst?
Tack jag visste väl det,kommentera ;) <3
Ny video på kanalen
Missnattiz

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Maja

Kul att du är tillbaka! <3
Ses på lägret;)

Svar: Japp <3 ;)
Natalie

2012-07-27 @ 09:23:32
♥Skrivit av:♥ Maja

Vad heter den nya videon?? (kan inte hitta den) ;)

Svar: Här har du länken http://www.youtube.com/watch?v=Y1sbfJckVqE&feature=plcp ;)
Natalie

2012-07-27 @ 09:30:32

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0