Hur kan man göra nån så illa!!!!!!!

Jag förstår inte varför ni där ute som göra illa Justin så mkt som ni gör,ni känner honom inte och kan då inte hata nån,man kan inte hata nån man inte känner,man behöver inte gilla all musik men då kan man inte hata honom bara för att nitycker han göra dålig musik. Folk säger alltid till mej när jag säger att man inte kan hata nån man inte känner,att man inte kan älska nån man inte känner då men hallå fattar ni noll elr,det är stor skillnad på HATA & ÄLSKA,manskadar ingen om man älskar den så man kan visst älska nån man inte känner. Ta en titt på den här videon så ska du se hur dåligt han mår och jag hoppas att ni får så jävla dåligt samvete så det finns inte,ni som gör honom så illa ni e bara avundsjuka på hans perfekta utseende och hans perfekta röst!!!!!!
I LOVE U JUSTIN<333333333
 
 

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Ennis<3333

åhhh jag gråter när jag ser den här!! :****<333333333333333

Svar: ja me<333333333333333
Natalie

2012-07-10 @ 12:48:27

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0