10-Dagar :)

Dag 1:En bild på mig och Mackan.
Dag 2:En bild på mina hundar.
Dag 3:Göra en smink-video.
Dag 4:En bild på mina senaste naglar.
Dag 5:Frågestund.
Dag 6:Ha en tävling.
Dag 7:Min favvo låt+video.
Dag 8:Min förebild genom bloggningen/video-grejen.
Dag 9:Länka en bra blogg.
Dag 10: SUPRISE!!!!
Bildkälla:Google :)

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ william

rolig lista:D

SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så glad:3
Och säg gärna om du vill vad du tycker om mina "Dancing Fairy Part2" Modellbilder som jag har tagit:D

Svar: Vsg :)
Natalie

2012-07-16 @ 10:35:25
URL: http://funnyones.blogg.se

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0