Påsk<33

Heej på er! Idag är det påsk,GLAD PÅSK. Har ni fått något i påskägget än? Hoppas att ni får en toppen bra påsk och att påskharen vart hos er också. Puss å kram<3

GLAD PÅSK<33

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Majis<33

Tack detsamma<3

2012-04-07 @ 14:00:08
♥Skrivit av:♥ Majis<33

Jaa..!Jag har oxå fått påskägg med godis!Mumms<33

När kommer du ha veckans läsare?:)!

2012-04-07 @ 14:01:01
♥Skrivit av:♥ Ellie

Hihi jag har fått två påskägg. Ett av Moster med hundra kronor i ;) Och ett av min kusin. I det var det lite godis (som jag får ge bort till ån eftersom jag har godislöfte), en handduk och 60 kr :D Hoppas du får en bra påsk ;)

2012-04-07 @ 15:32:59
URL: http://bubblisar.blogg.se/

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0