Fotbolls cup hela dan<33

Heej på er mina små älsklingar! Idag har jag haft cup från klockan 09:00-17:30 awesome,vi vann hela skiten gud vad vi äger. Vi vann alla matcher och det mesta målskillnaden vi gjorde var 18:0 snacka om att ni blev ÄGDA mälarhöjden. :D Strax ska mamma förhöra mig på människokroppen. Sedan ska vi se på film. :D Efter filmen blir det sleep time. :D Puss å kram:D ♥♥♥

215 om ni inte ser:D
Igår var min blogg poppis<33

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Carro - http://four.blogg.se/

sv: haha, ja :P<3

Önskar dig en toppen start på veckan! :D

(Förlåt för sent svar men är i London just nu)

2012-04-02 @ 13:19:04
URL: http://four.blogg.se/
♥Skrivit av:♥ Emilia!

Många besökare, men det är inte konstigt på en sån här bra blogg!!<3

2012-04-02 @ 16:20:14
♥Skrivit av:♥ Anonym

Men detta är ju bara sidvisningar :)

2012-04-04 @ 16:50:52

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0