En rolig påhittig grej:D

Hej på er igen! Jag tänkte göra en rolig lek eller vad man ska kalla det och det går ut på att jag lägger upp fyra bilder på vad jag har gjort,sedan ska ni gissa på ett ungefär vad det är jag har gjort. Den som gissar rätt på alla/får mest rätt vinner en överaskning. :D









♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Majis<33

1:Vart på Ica

2:Satt upp studsmattan:)

3:Käkat godis!<3

4:Varit ute på altanen med träskor:):)

2012-04-07 @ 13:59:29
♥Skrivit av:♥ Ellie

1: Varit på ICA

2:Satt upp studsmattan

3:Ätit godis

4:Köpt nya skor...? <33

2012-04-07 @ 15:30:22
URL: http://bubblisar.blogg.se/
♥Skrivit av:♥ Jenna

1.cycklat förbi Ica... Kanske :D

2.satt upp studsmattan

3.ätit godis

4.dansat med träskor ;DD

2012-04-07 @ 16:36:18
URL: http://jennisens.blogg.se/
♥Skrivit av:♥ Emma Calzone

1.Varit på Ica

2.Satt upp stutsmattan

3.Ätit ditt påskägg :D

4.Varit ute och hoppat stutsmatta (Du bara tog ett par skor så att du nt skulle bli blöt när du gick till stutsmattan) ?

Kram Calsone <3

2012-04-07 @ 16:45:13

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0