Dagen blev lite förändrad:-D

Hej! Dagen blev lite förändrad tillslut för jag skulle ju sälja påskkort med Elin men det blev aldri av eftersom jag inte hann komma dit till sex och Elin skulle ha gäster då. Så jag hoppade ner i badet istället och läste min bok,rätt mysigt om jag får säga det själv faktist. Imorgon blir det videobloggning för jag hann inte idag srry but i prommes tomorrow.
Puss å kram<33

♥Dem här gör min dag♥
♥Skrivit av:♥ Ellie

Det var tråkigt att vi inte hann <33

2012-04-07 @ 09:58:24
URL: http://bubblisar.blogg.se/
♥Skrivit av:♥ Emilia!

Fin bild!

2012-04-07 @ 11:13:24
♥Skrivit av:♥ Ellie

Blooooooga <33 :D Kan nt du göra ett videoinlägg snart :D <33

2012-04-07 @ 14:58:15
URL: http://bubblisar.blogg.se/

♥Vad har du på hjärtat?♥:

♥Vad är du döpt till?♥:
Lat?♥

E-postadress: (Bara jag får se den♥)

Har du en blogg? Jag checkar den om du skriver den här♥:

Kommentera här! Skriv inget taskigt eller dumt, det kan vi dock ta face to face eller på något annat sätt:

Trackback
RSS 2.0